Játékmenet

A kvíz két fordulóból és a fordulók közötti villámkérdésekből áll. A fordulók különböző blokkokból állnak (vannak például beküldött kérdések, anagrammák vagy egyéb szójátékok, kapcsolatkör, stb.), a villákérdés kör pedig egy tematikára épülő, általában képfelismeréses kör.

A csapatok a válaszokat a kiosztott válaszlapokra írják, fordulók végén pedig egymás között kicseréljük és egymás válaszait javítják. A kvíz kb. 2-2,5 óráig tart.
Első forduló:
5 anagramma
5 random kérdés
10 kérdés, kapcsolat kör: a kérdésekre adott válaszok között van valamilyen összefüggés, a 10. kérdés az, hogy mi a kapcsolat.
5 beküldött kérdés
Villámkérdés, külön nyereményért:
10 kérdés
(Szétlövés: +3 kérdés azonos pontszám esetén)
(Döntő: +1 tippelős kérdés azonosság esetén)
Második forduló:
5 random kérdés
5 tematikus kérdés
5 kérdés, az úgynevezett +10-es kör, ennek szabályai:
1. kérdés: 1pont
2. kérdés: 2 pont
3. kérdés: 2 pont
4. kérdés: 2 pont
5. kérdés: 3 pont
Ha a +10-es körből bármelyik válasz rossz, mind az 5 kérdés pontja nullázódik. A válaszok kihagyása esetén nincs pontlevonás, a nullázás csak a plusz tizes körre vonatkozik.
Döntő: 1 ponton belüli pontazonosság esetén az első vagy második helyért +1 tippelős kérdés
(Félmegoldás esetén a kvízmester dönthet úgy, hogy a pontot nem adja meg, de a többi pontot nem nullázza.) A kvízmester nem segíthet a plusz 10-es kérdésekben, kifejezetten tilos jeleznie a válaszok helyességét!